קביעת תור בשגרירות ארה"ב

בזמן האחרון אנו שומעים יורת ויותר אודות שגרירות ארצות הברית בישראל, בעיקר משום שמוסד זה עלה לכותרות כאשר נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ החליט להעביר אותה לירושלים מתוך אג'נדה שבה הוא מצהיר על כך, שהוא טראמפ: מכיר בישראל כבירת ירושלים.

ראיון בשגרירות ארה"ב

שגרירויות הן בדרך כלל כאלה שנמצאות בערי בירה ברחבי העולם, ולכן החליט הנשיא כי בצעד חסר תקדים הוא מעביר את השגרירות אל עיר הבירה של ישראל ובכך מתחיל בשינוי האמור בהכרת ישראל כמדינה שבה ירושלים היא אכן עיר הבירה, וזאת למרות מחלוקות רבות.

בשל השינוי האמור, רבים מהאזרחים אינם יודעים כיצד אפשר לקבוע תור בשגרירות ארצות הברית, בין אם מדובר בקביעת תור לויזה לארה"ב לבין אם מדובר בנושאי עסקיים כמו בקשת עבודה במקום, בנושאי אזרחות, טיול ותיירות.

אז כיצד ניגשים וקובעים תור בשגרירות ארה"ב?

כיום על מנת לקבוע תור לשגרירות, כמו למשל כדי להוציא ויזה לארצות הברית, יש לטלפון למשרדי השגרירות בתל אביב או לפנות לשגרירות בירושלים ולזמן תור לשגרירות.

את הפרטים כמו טלפונים וכתובות של המקום, אפשר למצוא באתר של השגרירות כמו גם טפסים למילוי, יצירת קשר על ידי מייל, חדשות מהשגרירות ורשימות של בעלי תפקידים.

לאחר שקובעים תור להוצאת ויזה או לכל פעולה אחרת – יש להגיע לשגרירות ביום ובשעה שנקבעו, כאשר ראיון לקבלת ויזה שאורך בדרך כלל 2 עד 3 דקות עדיין כזה חשוב לפנות עבורו את כל היום שכן ההמתנה לויזה עלולה לארוך 3 שעות ואף יותר.

כאשר אתם קובעים תור לשגרירות, שימו לב כי שינם כמה פריטים שאתם לא יכולים להכניס למקום כמו: תיקים גדולים ובינוניים, מזוודות, ציוד אלקטרוני, נוזלים, תרסיסים, מצתים, גפרורים, אבקות ועוד.

כאשר תכנסו לראיון יילקחו מכם טביעות אצבעות (במידה ומדובר בהוצאת ויזה) ותצטרכו למסור את טופס האישור על הריאיון ואת הטפסים שמילאתם עוד לפני ההגעה אל הריאיון כמו טופס DS160 אשר אותו ממלאים לקבלת ויזה, תוך הגשת שלל טפסים אחרים כגון: תלושי משכורת, מכתב ממעביד, אישור על נכסים בארץ, פירוט חשבון בנק ועוד.

סיוע של חברות מקצועיות וסוכני נסיעות

אם אינכם מצליחים לקבוע תור לראיון בשגרירות ארה"ב – תמיד תוכלו להיעזר בסוכן הנסיעות שממנו הזמנתם כרטיס טיסה לארצות הברית, או שתוכלו לקבל סיוע מחברות מקצועיות המתמחות בהוצאת ויזה לארצות הברית.

שאלות בנושא קביעת תור בשגרירות ארה"ב

ראיון בשגרירות ארה"ב

למידע נוסף על קביעת תור בשגרירות ארה"ב

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נגישות
גלילה לראש העמוד