קביעת ראיון לויזה לארה"ב

אם אתם רוצים להגיע לארצות הברית בזמן הקרוב – חשוב שתדעו שעל מנת להכנס אל המדינה המדהימה הזאת, חייבים לקבל ויזה לארצות הברית.

הוצאת ויזה לארה"ב היא פעולה שלא נחשבת קלה במיוחד שכן מאז אירועי ספטמבר 2001, מקפידים אנשי שגרירות ארצות הברית וממשלת ארה"ב לבצע בחינה קפדנית של האנשים שרוצים להכנס לגבולות המדינה, כאשר הפחד מטרור, הגירה וחבלה הפכו גבוהים יותר ולכן רבים מקבלים סירוב לוויזה.

ראיון לויזה בשגרירות ארה"ב

אבל כיצד בכל זאת אפשר להגיש בקשה לויזה לארה"ב

אם אתם רוצים להגיע הקשה לקבל ויזה לארה"ב, שגרירות, ראיון, ותשלומים – הם רק חלק קטן מהעניין.

כדי להוציא ויזה חשוב בתחילה להכנס לאתר האינטרנט של שגרירות ארצות הברית ולמלא טופס שנקרא DS160. את הטופס ממלאים באנגלית ובו מציינים את מטרת הביקור בארה"ב, את תאריכי הנסיעה ושלל פרטים, תוך שלאחר מילוי הטפסים יש לשלם את אגרת הויזה שעלותה 160 דולר.

לאחר שתשלחו את הטפסים אותם ניתן למלא ולשלוח גם דרך סוכנות הנסיעות, תצטרכו לבקש זימון תור לוויזה לארה"ב. קביעת תור בשגרירות ארה"ב יכולה גם היא להתבצע דרך סוכנות הנסיעות או דרך אתר השגרירות.

קביעת ראיון בשגרירות ארה"ב – השלבים

כדי לקבוע תור לראיון כל מה שצריך לעשות הוא להכנס לאתר השגרירות המונגש בעברית או באנגלית. באתר יש לבחור תאריך לראיון, מתוך רשימת תאריכים אפשריים כאשר הראיונות מתקיימים בשגרירות בירושלים.

את התור ניתן לקבוע בשעות הפעילות בין 7:00 בבוקר עד ל 14:00 בצהריים. עם זאת חשוב לפנות את היום כולו לשם הריאיון שכן ההמתנה נחשבת ארוכה בעיקר בתקופות העומס שבהן אנשים נוסעים יותר לחו"ל.

האם יש פטור מראיון לקבלת ויזה?

אנשים הפטורים מראיון לקבלת ויזה הם אנשים שיש להם דרכון ממדינות שאינן זקוקות לוויזה על מנת להכנס לארצות הברית. בנוסף, פטור מראיון ניתן בדרך כלל לאנשים שרוצים לחדש ויזה וכאלה שכבר ניתנה להם ויזה בעבר.

לסיכום: קביעת ראיון לויזה היא דבר שאפשר לעשות בקלות דרך אתרי אינטרנט ייעודיים, דרך האתר של השגרירות האמריקאית ודרך סוכנות הנסיעות. עם זאת חשוב לקבוע תור כמה שיותר מוקדם כך שתהליך הוצאת הויזה יעשה במהירות ובקלות.

שאלות בנושא קביעת ראיון לויזה לארה"ב

ראיון לויזה בשגרירות ארה"ב

למידע נוסף על קביעת ראיון לויזה לארה"ב

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נגישות
גלילה לראש העמוד