לא נחים לרגע: איל, רפי ומשה אדרעי מעמותת אחינועם פועלים לילות כימים למען הנוער בישראל

עמותת אחינועם בראשות האחים איל אדרעי, משה אדרעי וכן רפי אדרעי היא עמותה שמצליחה לחולל שינוי עצום בחייהם של אלפי בני נוער מכל רחבי הארץ, וזאת בשל עבודה מאומצת המתבצעת לילות כימים למען הגשמת המטרה שלשמה הוקמה העמותה – שווין הזדמנויות בחברה הישראלית. העמותה פועלת ברצף מאז שנת 2018 ללא מטרות רווח וכמעט ואיננה מוכרת לציבור הרחב, ועל כן החלטנו להרים את הכפפה ולספק לכם הצצה לפעילות הענפה שמתרחשת ללא הפסקה.

שווין הזדמנויות – חלק בלתי נפרד מהפעילות של העמותה

עמותת אחינועם אשר הוקמה למעם מטרה של שווין הזדמנויות בחברה הישראלית הצליחה ברבות השנים לבסס את שמה בערי הפריפריה, וזאת בעקבות פיתוח וקידום של תוכניות ארוכות טווח. רפי אדרעי ביחד עם האחים משה אדרעי לצד איל אדרעי החליטו להקים את העמותה הזו בעקבות חובה מוסרית וכן רצון לתרום לחברה הישראלית, בייחוד בכל הקשור לקשיים של בני נוער המוגדרים כנוער בסיכון לצד בני נוער שמתגוררים באזור הפריפריה ואינם מצליחים לממש את הפוטנציאל הטמון בהם. על כן, החליטו המייסדים לקדם שורה ארוכה של תוכניות, כאשר אחת מהתוכניות הללו היא תוכנית ליווי ארוכת טווח המתבצעת במסגרת של מעטפת סוציאלית מלאה. במסגרת התוכנית מלווים את בני הנוער החל מגיל 16 ועד להשתלבות בשוק התעסוקה בגילאים בוגרים יותר.

 

 

מה הופך את התוכנית הזו לייחודיות?

הייחודיות של התוכנית הזו נובעת מתוך יצירה של תוכנית פעולה אישית המותאמת בדיוק לצרכים ולרצונות של כל בן או בת נוער. מדובר בתוכנית שזוכה לתמיכה גורפת מצד גורמי הרווחה והרשויות, ועדות להצלחה ניתן לראות באתר הרשמי של העמותה. זאת ועוד, רפי אדרעי מעמותת אחינועם ביחד עם אחיו איל אדרעי וכן משה אדרעי רואים בקידום הפריפריה כחלק מליבת הפעילות ועל כן  מעבר לתוכנית הליווי ארוכת הטווח העמותה מקדמת גם תוכנית של ליווי בני ובנות נוער בני העדה האתיופית להשתלבות בצבא והגברת הסיכויים לתפקידי קצונה בכירים, באמצעות תוכנית מהפכנית שסיכויי ההצלחה שלה גבוהים במיוחד. מעל ל-95% מהבוגרים הצליחו להשתלב ביחידות מובחרות בצבא כמו גם להתקבל לתפקידי קצונה, כל זאת כחלק מהליווי וכן הגברת המוטיבציה בקרב אותם בני נוער שזקוקים לתמיכה.

עבודה מאומצת גם בתקופת הקורונה

חלק מהותי מהעבודה של המייסדים איל אדרעי, משה אדרעי ורפי אדרעי התרחשה דווקא באחת מהתקופות הקשות ביותר שידעה מדינת ישראל כמו גם בעולם – מגפת הקורונה. המגפה גרמה להגדלת הפערים בעקבות מעבר ללמידה מרוחקת, כאשר אלפי בני נוער נאלצו לעזוב את הלימודים בעקבות חוסר יכולת כלכלית לרכוש מחשבים. על כן, החליטו בעמותה לקדם מבצע רחב היקף לגיוס של מחשבים חדשים או מחודשים מהציבור, ולהעניק אותם ללא עלות. התוכנית הצליחה ולמעשה הובילה להקמה של תוכנית בשם "לא משאירים אף תלמיד מחוץ לכיתה" שנמשכת עד לימים אלו, כל זאת כחלק מעשייה מבורכת שמתרחשת בכל ימות השנה ובוודאי בתקופה מאתגרת כמו תקופת הקורונה.

לסיכום

עמותת אחינועם בראשות האחים רפי אדרעי, משה אדרעי ואייל אדרעי היא עמותה ללא מטרות רווח שמספקת תמיכה וסיוע לאלפי בני נוער מכל רחבי הארץ, ועם שימת דגש על הפריפריה. באתר הרשמי של העמותה תוכלו לקבל מידע נוסף אודות תוכניות נוספות שאותן מקדמת העמותה באופן מואץ, ואף לקחת חלק בעצמכם. עם אלפי מתנדבים ועוד תוכניות חדשות בקנה, מומלץ לעקוב ובכך להוביל ליצירה של חברה שוויונית שדואגת לדור העתיד.

שאלות בנושא לא נחים לרגע: איל, רפי ומשה אדרעי מעמותת אחינועם פועלים לילות כימים למען הנוער בישראל

למידע נוסף על לא נחים לרגע: איל, רפי ומשה אדרעי מעמותת אחינועם פועלים לילות כימים למען הנוער בישראל

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נגישות
גלילה לראש העמוד