שגרירות ארה"ב בישראל

מה צריך לדעת על שגירות ארה"ב בישראל? היכן היא נמצאת? מהם השירותים אשר נותן מוסד זה וכיצד יוצרים קשר עם השגרירות? כל הפרטים אודות אחרד המוסדות החשובים בארץ – בהמשך.

אם אתם רוצים להוציא ויזה לארצות הברית, אם אתם צריכים לברר פרטים אודות קרובי משפחה, אם אתם זקוקים לאזרחות או אפילו למקלט – תמיד תוכלו לפנות אל שגרירות ארה"ב בישראל.

שגרירות ארה"ב בישראל

אבל מה צריך לדעת על השגרירות?

כדי להבין יותר אודות השגרירות האמריקאית חשוב לדעת בראשית כי שגרירותה של כל מדינה נועדה להגן על אזרחים של מדינתה השוהים בארצות השונות ברחבי העולם.

עם זאת השגרירות נועדה לטפל גם בעניינים שונים הנוגעים לאזרחי המדינה אשר בה היא מצויה, והיא מטפלת בשלל סיטואציות כמו מצבים פוליטיים, אשרות שהיה, הגירה ועוד.

קצת אודות השגרירות האמריקאית

השגרירות האמריקאית היא גוף אשר מטפל באינטרסים של ארה"ב בישראל. השגרירות תפקידה להקנות שירות גם לאזרחים ישראלים, אך גם לאזרחים אמריקאים כאשר היא מופקדת על שלל תחומים בישראל כמו תחומי הקו הירוק, שטחי הגדה המערבית, רצועות עזה ועוד.

שגרירות ארהב נודעה לתת מענה לאזרחים אמריקאים אשר נמצאים בישראל והיא מספקת שלל שירותים לאזרחים ישראלים ואמריקאים כמו הנפקת ויזות לארצות הברית, אישור לימודים בארה"ב, שירותי הגנה במקרים של מאסר, טיפול בהנפקת ויזות מסוגים שונים ומתן אינפורמציה לאזרחים ישראלים ואמריקאים בנושאים הנוגעים לארצות הברית, כמו קבלת מידע על שגריר ארצות הברית בישראל ודרך הפניה אליו, בקשות אל דואר ארצות הברית ועוד.

פרטים על השגרירות

השגרירות האמריקאית בישראל ממוקמת ברחוב הירקון 71 בתל אביב והיא מאובטחת במידה רבה על ידי מאבטחים ישראלים ואמריקאים. כיום בעקבות עלייתו של נשיא ארצו הברית דונאלד טראמפ לשלטון: עומדת השאלה של העברת השגרירות לירושלים וזאת כדי להבהיר כי ירושלים היא בירת ישראל והיא מוכרת ככזאת על ידי ארצות הברית.

העברת השגרירות יועדה לשנת 2017 וכעת היא נמצאת בהליכים שונים המעורבים בלוגיסטיקה והחלטות פוליטיות של הבית הלבן.

קצת אודות שגריר ארצות הברית בישראל

שגריר ארצות הברית בישראל הוא נציגה הרשמי של השגרירות בארץ ישראל. השגריר נכון לשנת 2017 הוא דיוויד פרידמן, אשר שימש כיועצו של דונלד טראמפ בעבר. השגריר הינו יהודי אמריקאי וניתן לפנות איליו באמצעות פגישה אותה אפשר לנסות ולקבוע דרך מזכירות השגריר.

כיצד קובעים ראיון או פגישה בשגרירות האמריקאית?

על מנת לקבוע פגישה בשגרירות לצרכים שונים כמו קבלת אישור לימודים ועבודה, קבלת ויזת תייר, בענייני מדיניים ועוד, יש ליצור קשר עם טלפון שגרירות ארצות הברית במספר: 03-5197475. בנוסף, לשגרירות ארה"ב ישראל, טלפון, פרטים ליצירת קשר, אתר אינטרנט אשר בו ידע רב ושלל דרכים לקבל מענה על כל שאלה ובקשה.

שאלות בנושא שגרירות ארה"ב בישראל

שגרירות ארה"ב בישראל

למידע נוסף על שגרירות ארה"ב בישראל

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נגישות
גלילה לראש העמוד