ויזה לארה"ב לבעלי דרכון זר

אם יש לכם דרכון זר, אם אתם אזרחים אירופאים או שאתם בעלי אזרחות לכל מדינה ואתם רוצים להוציא ויזה לארצות הברית לבעלי דרכון אירופאי, או דרכון זר – חשוב שתדעו מהו התהליך אשר דורשת שגרירות ארצות הברית בכל הנוגע להוצאת ויזה לארצות הברית.

כיום השגרירות מקנה ויזה לארה"ב לבעלי דרכון אירופאי או שאר דרכונים כמעט ללא יוצא מן הכלל – תוך שניתן לקבל ויזה לעשר שנים וזאת באמצעות תהליך השונה במקצת מקבלת ויזה לארצות הברית בעבור ישראלים.

ויזה לארה"ב

אזרחים ישראלים שיש להם אזרחות שנייה יכולים להגיש בקשה לוויזה לארצות הברית תוך מעבר התהליך הזהה לזה שעובר כל ישראלי ללא דרכון נוסף אשר רוצה להכנס למדינה.

תהליך זה כולל תשלום של אגרת שהייה, מילוי טפסים מתאימים כמו טופס DS160, מילוי שאלון לוויזה דרך השגרירות או דרך סוכנות הנסיעות, הגעה אל ראיון בשגרירות האמריקאית, הבאת מסמכים רלוונטיים להוצאת הוויזה כמו תלושי משכורת, אישור רואה חשבון על קיום עסק במידה ויש כזה, אישור על נכסים ועוד, ולאחר מכן קבלת החלטה של המראיין לגבי אישור או סירוב למתן ויזה.

כיצד מתנהלת הוצאת ויזה לבעלי דרכון אירופאי?

ויזה לארהב לבעלי דרכון אירופאי, ביניהם אנשים עם  דרכון לטבי, דרכון ארגנטינאי, דרכון פולני(ויזה לארהב מתאימה גם לבעלי ארצות סלביות),  דרכון גרמני, ולמי שרוצה לבצע הוצאת דרכון הונגרי (וגם מצליח בכך) לבעלי אזרחות סלובקית,  ולבעלי אזרחות צ'כית, היא ויזה אשר בהוצאת יכולים לקבל הקלות וזאת ללא בקשה רגילה להוצאת ויזה אותה מבקשים בעלי אזרחות ישראלית בלבד.

בעלי אותם הדרכונים שציינו הם כאלה שיכולים ליהנות מהסדר אשר קיים בן  ממשלת ארצות הברית לאירופה אשר בה יכולים בעלי הדרכונים להכנס ללא ויזה לארצות הברית ל3 חודשים וזאת לשם טיול או עסקים בלבד.

אנשים בעלי אזרחות אירופאית יוכלו לקבל אישור כניסה ללא צורך בהגעה לשגרירות ארצות הברית, כאשר ניתן לקבל אישור ממוחשב כבר באתר של השגרירות או דרך חברות המתמחות בתחום זה.

כיום ישנם אנשים משלל מדינות שמקבלים פטור מויזה ל3 חודשי שהות בארצות הברית ביניהן: אוסטרליה, אוסטריה, סלובניה, אנדורה, אסטוניה, פינלנד, ליטא, מלטה, מונקו, הולנד, ניו זילינד, לבעלי אזרחות סלובקית, לוקסמבורג, מונקו ועוד.

אם יש לכם דרכון לאחת המדינות או למדינות אירופאיות ומדינות עולם ראשון נוספות מומלץ לבדוק באתר של השגרירות או דרך ESTA   והיא מערכת אלקטרונית-אוטומטית אשר  מבצעת סינון בקשות לנסיעה לארה”ב ומקנה את המידע אודות פטור מוויזה לארה"ב.

מי שרוצה למלא את הטופס לקבלת ויזה ולהתחיל כבר לתכנן את הנסיעה עם קבלת פטור מוויזה – עליו להיות בעל דרכון העומד בדרישות הביומטריות, דרכון נוסף מאחת המדינות אותן הזכרנו המקבלות פטור מויזה, מי שרוצה לטוס לארצות הברית למען תיירות או עסקים, למי שמעוניין לשהות שלושה חודשים בלבד בארצות הברית, לבעלי כרטיס הלוך חזור לארה"ב, ולמי שאין לו תיק פלילי.

לסיכום, לפני טיסה לארה"ב: גם בעלי דרכון זר וגם בעלי דרכון ישראלי בלבד, עליהם לבצע את כל הסידורים הדרושים להוצאת הוויזה, לקבלת הפטור ולטיסה המיוחלת.

שאלות בנושא ויזה לארה"ב לבעלי דרכון זר

ויזה לארה"ב

למידע נוסף על ויזה לארה"ב לבעלי דרכון זר

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נגישות
גלילה לראש העמוד