ויזת תייר לארה"ב

כיצד מוציאים ויזת תייר לארצות הברית? ומה צריך להביא לראיון בשגרירות ארה"ב? אם אתם רוצים להגיע לטייל בארצות הברית אחת המדינות הנפלאות בעולם, אתם בוודאי כבר יודעים כי מלבד רכישת כרטיס הטיסה ומציאת מקום לינה, יש להוציא ויזה שללא הוצאה לא תתאפשר הכניסה שלכם למדינה.

ויזת תייר לארה"ב

אז מהו התהליך בהוצאות הויזה?

על מנת להתחיל את התהליך יש בתחילה לשלם אגרת הוצאת האשרה שעלותה 160 דולר וזאת כדי שתוכלו למלא את הטפסים ולגשת לראיון בשגרירות ארצות הברית.

לאחר תשלום האגרה יש לבחור בטפסי 160 DS שנמצאים באתר השגרירות או אצל סוכן הנסיעות ולמלא אותם באנגלית. בטפסים יש לרשום את מטרת הנסיעה, זמני הטיסה, המקום שבו תשהו בארצות הברית ושאר פרטים הדרושים בטופס.

יש לבחור בטפסים לפי סוג ויזה לארה"ב, תייר, סטודנט או כל סוג של ויזה, תוך בחירת טפסים המתאימים לסוגי ויזות אחרות המצוינות באתר. חשוב לדעת כי כיום ישנם כמה סוגים של ויזות לארצות הברית ביניהם ויזת תייר, ויזת סטודנט, ויזת עסקים, רילוקיישן ועוד.

טפסים שיש לצרף

כאשר אתם מנסים להוציא את הוויזה, חשוב לדעת שישנם כמה טפסים שיש לציין שיעזור לכם לקבל את האשרה. טפסים אלה מתאימים למי שרוצה להוציא ויזת תייר לארה"ב והוא כוללים מכתב מהמעסיק שלכם על העסקתכם בחברתו, מכתב מרואה החשבון אודות העסק שלכם במידה ואתם עצמאיים, שלושה תלושי משכורת שיעידו על מצבכם הכספי ושלל אישורים שחשובים לקבלת הוויזה.

בנוסף יש לגשת ולהצטלם בחנות צילום מקצועית תוך שאתם מבקשים צילום לוויזה לארה"ב, כאשר לצילום מסוג זה ישנן הנחיות מיוחדות.

ויזת תייר לארה"ב

שלב הריאיון בשגרירות

לאחר שליחת הטפסים ותשלום האגרה תוזמנו לראיון בשגרירות ארצות הברית בזמן שאל הריאיון יש להגיע עם כלל הטפסים, עם דרכון בתקוף לחצי שנה לפחות ועם מקסימום בטחון.

הריאיון בשגרירות יארך תוך כמה דקות שלאחריהם תקבלו או לא תקבלו את האשרה. במידה ונדחתה בקשתכם לקבלת ויזת תייר לארצות הברית תוכלו מתוך תקופה של שנה לנסות בשנית.

חידוש ויזה

אם כבר קיבלתם ויזה לארצות הברית וקיבלתם אותה משנת 2007 – לא תצטרכו להגיע לראיון בשגרירות, אך במידה ואתם זקוקים לחידוש של הויזה תצטרכו למלא את כלל הטפסים ולשלוח אותם לשגרירות על מנת לבצע את החידוש. חשוב לדעת כי אנשים אשר קיבלו בעבר ויזה, לא מנועים מלקבל סירוב בשל סיבות שונות, ולכן חשוב לפנות בצורה הנכונה מכל עם כל האישורים והטפסים הנחוצים לשגרירות.

שאלות בנושא ויזת תייר לארה"ב

ויזת תייר לארה"ב

למידע נוסף על ויזת תייר לארה"ב

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נגישות
גלילה לראש העמוד