הארכת ויזה לארה"ב

איך מחדשים ויזה לארה"ב? האם כל אחד יכול לחדש ולהאריך את הויזה? וכיצד מבצעים זאת בצורה הקלה ביותר?

אם קיבלתם ויזה לארצות הברית בעבר ואתם רוצים לחדש אותה – חשוב שתקראו את המדריך הבא שיעזור לכם לבצע הארכת תוקף ויזה לארהב בצורה קלה.

הארכת ויזה לארה"ב

הארכת ויזה או חידוש ויזה לארצות הברית היא תהליך שנחשב קל יותר מהוצאת ויזה לארצות הברית, וזאת משום שבמחשבי השגרירות כבר מעודכנים כלל הפרטים והמידע עליכם כמו גם תאריכי היציאה והכניסה שלכם בטיול לארצות הברית.

עם זאת חשוב לדעת כי הוויזה תקפה לזמן מוגבל ולכן יש להאריך את הויזה במידה ופג תוקפה.

אז כיצד עושים זאת?

על מנת להנפיק ויזה חדשה לארצות הברית חשוב בתחילה להבין כי יש להוציא ויזה חדשה לחלוטין משום שהוויזה הקודמת פגה.

עם זאת ישנם מקרים שתאריך ההנפקה עומד לפוג ואז יש לפנות לרשויות ההגירה בארצות הברית באופן פרטני תוך בקשה לראיון אישי אשר בו תצטרכו לנפק את הסיבות שלכם להארכת הויזה וזאת במידה ואתם כבר שוהים בארצות הברית.

אם אתם נמצאים בארץ חשוב להבין כי השגרירות האמריקאית אינה מחוייבת לחדש לכם את הויזה והיא עושה זאת תוך בחינת התהליך המחודש של הוצאת האשרה. בנוסף חשוב לדעת כי שימוש באותה הויזה שנופקה לכם בדרכון הישן, תקף כל עוד הדרכון החדש הונפק גם הוא בישראל.

אל השגרירות האמריקאית בישראל ניתן לפנות דרך סוכן הנסיעות שלכם או באופן עצמאי תוך שהשגרירות נמצאת ברחוב הירקון 71, בתל אביב.

האם כל אחד יכול לחדש ולהאריך את הויזה?

מי שיכול לחדש את האשרה שלו לשהייה בארה"ב הם אנשים אשר קיבלו בעבר ויזה. אם אין לכם ויזת שהייה ולא קיבלתם כזאת בעבר תצטרכו לעבור תהליך של הוצאת ויזה דרך מילוי טפסים, צילום תמונת פספורט והגשת שלל מסמכים אשר מוכחים כי אינכם מתכוונים להגר הגירה שאינה חוקית לארה"ב או לשהות במקום מעבר לתקופה הקצובה.

טפסים לויזה לארה"ב

אז מהם הטפסים הדרושים להארכת ויזה לארצות הברית?

טופס בקשה סטנדרטי – על מנת לחדש ויזה לארצות הברית יש למלא טופס בקשה סטנדרטי טופס זה נקרא DS-160  אשר אותו ניתן להוריד מהאתר של השגרירות האמריקאית.

טופס דיווח אודות אבדן אשרה – מי שהויזה שלו אבדה עם הדרכון, יצטרך למלא טופס דיווח על אבדן ויזה תוך הגשתו לשגרירות.

לאחר הבקשה תחודש הויזה שלכם באופן אוטומטי, או שתוזמנו לראיון בשגרירות האמריקאית ובמידה וחל שינוי בצבכם האישי במידה רבה – ייתכן כי השגרירות האמריקאית לא תמצא לנכון לחדש את הויזה שלכם לארצות הברית.

 האם מותר להישאר בתוך ארצות הברית לאחר פקיעת הויזה?

בהגעה אל ארצות הברית הפקיד בשדה התעופה יקציב לכם זמן שהייה כאשר הזמן המוקצב בדרך כלל הינו 90 יום. עם זאת במידה והויזה אינה בתוקף, אסור בתכלית האיסור להישאר בארצות הברית שכן שהייה זאת נחשבת בלתי חוקית.

אם עדיין לא פג תוקף הויזה שלכם יש  להגיש בקשה דרך רשות ההגירה האמריקאית להארכת זמן השהייה במקום.

שאלות בנושא הארכת ויזה לארה"ב

הארכת ויזה לארה"ב

למידע נוסף על הארכת ויזה לארה"ב

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נגישות
גלילה לראש העמוד