ויזת עבודה לארה"ב

כאשר חושבים על ארצות הברית חשובים על הצלחה, אפשרויות בלתי מוגבלים, יכולת להצליח וליהנות מהחיים בצורה גודלה יותר בין אם מדובר בדירה גדולה, כסף גדול, רכבי ענק וכל מה שרבים זקוקים להם על מנת להיות מאושרים.

מלבד זאת ארצות הברית נחשבת למקום אשר בו הכל מתחיל מבחינה תרבותיות, אופנתית וחדשנית ולכן רבים מעוניינים לעבוד בארה"ב.

עם זאת חשוב לדעת כי על מנת שניתן יהיה לעבוד בארצות הברית חשוב להוציא אשרת עבודה בארהב שהיא ויזת עבודה המקנה את היכולת לשהות במקום וגם לעבוד בו בצורה חוקית.

אבל כיצד ניתן להוציא ויזה עבודה לארה"ב? על הדרך והתהליך בהמשך.

ויזת עבודה לארה"ב

אם אתם רוצים לעבוד בארצות הברית באופן חוקי ללא חששות כי משטרת ההגירה תרדוף אתכם, חשוב לדעת כי ויזת עבודה מאפשרת עבודה בארצות הברית לטווחי זמן שונים. את ויזת העבודה לאחר שמקבלים אותה ניתן להאריך כאשר לעיתים הליך הארכת והויזה נעשה מול הרשויות ולעיתים גם באמצעות עורך דין הגירה המייצג אתכם מול רשויות ההגירה האמריקאיות.

אבל כיצד מתבצע תהליך הוצאת הויזה?

לפני שנסביר אודות התהליך חשוב לדעת כי ויזת עבודה בארצות הברית מוגבלת לתקופות קצרות או ארוכות יותר והיא אינה גרין כארד שהוא אישור תושב קבע שניתן לאנשים שביצעו הגירה לארצות הברית הויזה מקנה זכויות עבודה בארצות הברית תוך שהאדם יכול גם לעבוד בצורה חוקית וגם ליהנות מזכויות סוציאליות.

אז כיצד מוציאים ויזת עבודה לארהב?

מציאת מעסיק

אחת הדרכים הבטוחות והמהירות ביותר להוצאת ויזת עבודה היא מציאת מעסיק בארה"ב אשר ירצה להעסיק אתכם. במקרים כאלה המעסיק הוא שמבצע עברכם את כלל הסידורים מול הרשויות על מנת שתוכלו לעבוד במקום בצורה חוקית. אנשים העסוקים במקצועות שונים כמו הייטק, סיעוד, יזמות, שירות לקוחות, ניהול ועוד יוכל לקבל ויזת עבודה בקלות יחסית תוך מתן כל האישורים לשגרירות האמריקאית מהמעסיק.

עורך דין

דרך נוספת לקבל ויזת עבודה לארצות הברית היא באמצעות עורך דין המתמחה בהגירה עורך דין מסוג זה יוכל להקנות לכם את כל השירותים להוצאת הויזה תוך שהוא זה שמתנהל מול השגרירות על מנת לאפשר לכם אשרת עבודה בארצות הברית.

עבודה בחברה בינלאומית

כיום בישראל ישנן שלל חברות בינלאומיות אשר להן סניפים בישראל אם אתם עובדי החברה או נציגה ותוכלו לקבל ויזת עבודה במידה ותוכלו לספק את כל המסמכים המוכיחים כי אתם מגיעים על מנת לבצע עבודה הקשורה לחברה הבינלאומית שמקורה בארצות הברית.

רילוקיישן

מקרים של רילוקיישן של ישראלים אל ארצות הברית הינם שכיחים וכיום שלל מרצים, חוקרים, רופאים ועוד נשלחים לכמה שנים לארצות הברית על מנת לבצע שם את עבודתם. גם תהליך זה כרוך בבירוקרטיה, תוך הגשת מסמכים לשגרירות אודות הצבתכם בסניפים או באוניברסיטאות כמו גם במוסד האמריקאי אשר בו נתבקשתם לעבוד.

עבודה בחול במכירות

כיום ישראלים רבים מעוניינים לאחר הצבע או לפני הלימודים לעבוד לארצות הברית לעבודה במכירות. בשל כך חשוב למצוא חברה העוסקת במכירות בצורה חוקית וכזאת אשר מעסיקה עובדים רק בצורה חוקית ויש לבדוק כי אכן ישנו אישור עבודה תקף לעבודתכם במכירות בחו"ל.

ויזת סטודנט

אם אתם מתכוונים להגיע לחו"ל על מנת ללמוד באחת האוניברסיטאות בטובות אשר ארה"ב מציעה, תמיד תוכלו באמצעות ויזת הסטודנט שלכם לעבוד כמה שעות בשבוע בארצות הברית.

אז מהם המסמכים הדרושים להוצאת ויזת עבודה לארה"ב וכיצד מתבצע התהליך?

על מנת להתחיל בתהליך יש להכנס לאתר של השגרירות האמריקאית או להיעזר בעורכי דין או חברות המתמחות בקבלת אשרת עבודה בארצות הברית. באתר וגם דרך החברות תצטרכו למלא מספר טפסים כמו גם שתידרשו להוסיף מסמכים ממעסיקים הדרושים להסדרת הוויזה.

חשוב להגיש את כל המסמכים האמורים כדי שלא תקבלו סירוב מהשגרירות לויזה. לאחר הגשת כל המסמכים תזומנו לראיון בשגרירות ארצות הברית שם ישאלו אתכם את כל השאלות הרלוונטיות להסדרת הוויזה.

בכל מקרה בין אם תקבלו אשרת עבודה בארצות הברית ובין אן לא – חשוב שלא תעבדו בארצות הברית ללא אישורי עבודה. הדבר נחשב עבירה פלילית וניתן לקבל בגינו אף עונש מאסר וקנס כספי גדול.

שאלות בנושא ויזת עבודה לארה"ב

ויזת עבודה לארה"ב

למידע נוסף על ויזת עבודה לארה"ב

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נגישות
גלילה לראש העמוד