ויזת עסקים לארה"ב

אם אתם זקוקים לאישור שהייה בארצות הברית לצורך עסקים – חשוב שתדעו כי ישנו תהליך מסודר בזמן הוצאת ויזת עסקים לארה"ב.

אבל מה כולל התהליך? אילו טפסים צריך להוסיף לבקשת הוויזה ובכלל: כיצד מוציאים ויזת עסקים לארצות הברית? המדריך המלא בהמשך.

אם אתם זקוקים לוויזה לארצות הברית למען ניהול פגישות, ביקור עסקי, כדי לטפל בנכסים ולנהל שאר עניינים עסקיים בארצות הברית: חשוב שתדעו כי תצטרכו להגיש בקשה לוויזה דרך סוכן הנסיעות שלכם או דרך השגרירות האמריקאית.

ויזת עסקים לארה"ב

אז איך מוציאים ויזת עסקים לארה"ב?

כדי להוציא ויזה חשוב בתחילה להבין כי מדובר בתהליך אשר אורך חודש ואף יותר, ולכן חשוב עוד לפני רכישת כרטיס הטיסה לבצע את הבקשה לויזה דרך סוכן הנסיעות או דרך השגרירות האמריקאית. ההחלטה אודות אישור הכניסה לצורך עסקים לארצות הברית תתקבל על ידי אנשי השגרירות אשר בוחנים כל בקשה בהתאם לטפסים שמולאו, לטפסים שצורפו ובעת ראיון אישי עם כל אחד שהתבקש לכך.

על התהליך:

כאשר מוציאים ויזה לארצות הברית חשוב להגיש בקשה לויזת עסקים והיא ויזה מסוג b1 . ויזה מסוג זה ממלאים תוך בחירת סוג הוויזה ומילוי הטפסים השגרתיים שניתן להוריד דרך האתר של השגרירות.

על גבי הטפסים תצטרכו להשיב על שלל שאלות כמו  שאלות אודות מטרתם הגעתכם לארצות הברית, האנשים שאיתם אתם מצבעים את העסקים, מקום שהייתכם, פרטי הנסיעה שלכם ועוד.

בנוסף תצטרכו לצרף טפסים שמעידים על העסקים שאתם צריכים לנהל במקום ואודות היותכם בעלי עסק. עוד תצטרכו לפרט קצת יותר אודות העסקים שלכם, הפגישות הצפויות לכם ולהציג טפסים שונים אשר מוכיחים את קיום הפגישות והעסקים במקום.

אז כיצד מגישים את הבקשה?

על מנת להגיש את הבקשה יש למלא את כל הטפסים המומלצים ולקבוע תור לראיון בשגרירות. לאחר מכן יש להצטלם בתמונת פספורט ייחודית לויזה לארצות הברית הנקראת גם תמונת ds 160.

עוד יש להוסיף לבקשה צילום דרכון, קבלה מרשות הדואר אודות תשלום האגרות האמורות על הנפקת הויזה (480 שקלים בשגרירות) כמו גם אישור על בעלות עסק, או 3 תלושי משכורת אחרונים ומכתב מהמעסיק אודות הפגישות האמורות שאליהם אתם מגיעים.

שימו לב כי אתם מרחיבים בטפסים את ההעסקה שלכם בהווה ובעתיד ואם אתם בעלי עסק: יש לקבל הצהרה חתומה מרואה החשבון שלכם אודות העסק שלכם שריר וקיים.

ומה עושים אם מקבלים דחייה?

אם קיבלתם דחייה מהשגרירות האמריקאית לצורך הוצאת הויזה, תמיד תוכלו לערער על ההחלטה באמצעות עורך דין המומחה בתחום. בנוסף ניתן לנסות לקבוע פגישה עם השגריר האמריקאי וזאת למען ערעור על ההחלטה וקבלת ויזה לארצות הברית.

שאלות בנושא ויזת עסקים לארה"ב

ויזת עסקים לארה"ב

למידע נוסף על ויזת עסקים לארה"ב

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נגישות
גלילה לראש העמוד