איך מוציאים ויזה לארה"ב?

אם אתם רוצים להגיע ולבקר בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות הלוא היא ארצות הברית – חשוב שתדעו שנייה לפני שאתם רוכשים כרטיס טיסה כי על מנת לבקר בארצות הברית יש להוציא אשרת שהייה הנקראת גם 'ויזה'.

כיום ישנן מגוון סוגי ויזות לארצות הברית ביניהם ויזות תייר, ויזת עסקים, ויזת סטודנט ו מגורים. אבל איך מוציאים ויזה בארצות הברית בדרך הקלה ביותר?

ויזה לארה"ב

אם אתם רוצים לדעת איך עושים ויזה לארצות הברית, חשוב שתשימו לב למדריך הבא אשר ילווה אתכם שלב שלב בתהליך:

בחירת הוויזה

ברוב המקרים מיש שמבקש ויזה לארה"ב בוחר בוויזת תייר והיא ויזה התקפה ל 90 ימים. אנשים שנוסעים לשם טיול בארצות הברית, ביקור או כל מטרה שאינה עסקים או לימודים, בוחרים בויזה מסוג זה שבה נדון במדריך.

הבנת התהליך

כדי לדעת איך מוציאים ויזה לארה"ב חשוב בתחילה להבין כי תהליך זה יכול לארוך בין חודש עד לחודש וחצי ולכן יש להיערך בהתאם ולקבוע את מועד הטיול קרוב יותר לזמן קבלת ההחלטה לגבי הויזה.

 

כעת שהבנתם מתי אתם רוצים לטוס לארצות הברית ולאיזה מטרה יש להתחיל בתהליך להוצאת הויזה על ידי השלבים הבאים:

פנייה אל סוכנות נסיעות

אם אתם רוצים לטוס לארצות הברית דרך סוכנות נסיעות, דעו כי התהליך של הוצאת הויזה יכול להיות פשוט יותר. סוכנות הנסיעות תקנה לכם את כל הטפסים הנדרשים להוצאת הויזה תוך שתוכלו לשלם את האגרות הדרושות בסוכנות.

הסוכנות תעביר את הטפסים שלכם כולל צילום של הדרכון שלכם אל השגרירות כמו גם תמונת פספורט מיוחדת לוויזה אותה ניתן להוציא בכל חנות צילום מקצועית.

כעת לאחר שסוכנות הנסיעות תעביר את כל הפרטים האמורים להוצאת הויזה, תוכלו לדעת אם קיבלתם ויזה באופן אוטומטי או אם תצטרכו להגיע לראיון בשגירות ארצות הברית.

פניה אל השגירות

דרך נוספת להוציא וזה לארצות הברית היא באמצעות פנייה ישירה אל שגרירות ארצות הברית. כדי להתחיל יש להכנס אל אתר השגרירות ולהוריד את כל הטפסים הדרושים לבקשה.

כעת יש למלא את הטפסים ולשלוח אותם לשגרירות או להגיש אותם בשגרירות בתל אביב. לטפסים יש להוסיף מספר  מסמכים כמו 3 תלושי משכורת אחרונים ממקום העבודה, מכתב של המעסיק על תקופת עבודתכם, אישורים על לימודים במידה ואתם סטודנטים או אישור מרואה החשבון שלכם אודות העסק הפעיל שלכם במידה ואתם עצמאיים. את הטפסים יש לצרף לצילום הדרכון תוך הוספת תמונת פספורט עדכנית.

ראיון בשגרירות

כפי שהזכרנו ישנם ישראלים אשר מקבלים ויזת שהייה ל 90 ימים בארה"ב באופן אוטומטי. עם זאת ישנם כאלה המוזמנים לראיון בשגרירות וזאת בשל ההחמרה שחלה בכניסה לארה"ב בשנים האחרונות. אל הראיון יש להגיע עם כלל הטפסים, עם התצלום לויזה ועם הדרכון שלכם שעליו להיות בתוקף. בראיון תשאלו כמה שאלות אודות נסיעתם ובמידה ואינכם דוברי אנגלית רצוי להביא עמכם מתרגם.

ההמתנה

את התשובה תקבלו מיד בראיון ובמידה ואושרה לכם ויזה, תוכלו לקבל אותה צמודה אל הדרכון שלכם.

כמה עולה להוציא ויזה?

בין אם אתם מחליטים לפנות לסוכנות נסיעות לצורך התהליך לבין אם אתם בוחרים לבצע את התהליך שירות בשגרירות – חשוב שתדעו כי תשלום אגרת הויזה הינו 480 שקלים.

אם בחרתם לבצע את התהליך דרך סוכנות נסיעות תצטרכו להוסיף דמי טיפול הנעים בין 80 ל 100 שקלים.

בהצלחה!

שאלות בנושא איך מוציאים ויזה לארה"ב?

ויזה לארה"ב

למידע נוסף על איך מוציאים ויזה לארה"ב?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

נגישות
גלילה לראש העמוד